Vu+
  1. This site uses cookies. By continuing to use this site, you are agreeing to our use of cookies. Learn More.

Problème depuis changement de fournisseur internet

Discussion in 'Vu+ Générale' started by Osefer95, Jul 29, 2020.

  1. Osefer95

    Osefer95 Vu+ Newbie

    Messages:
    1
    Bonjour à tous,

    J’ai changé de fournisseur internet il y a 48h et depuis mon vu solo se ne fonctionne plus pour se connecter aux chaines.

    Je suis passé de free à sfr.

    Lorsque je branche mon ancienne box free (qui est encore active), cela fonctionne sans problèmes.

    Voici différentes captures d écran.
    Auriez vous des solutions à me proposer svp?

    Je vous remercie par avance pour vos réponses.
     

    Attached Files:

  2. Alexwilmac

    Alexwilmac Vip

    Messages:
    5,475
    As this is not the OpenPLI forum I'll answer you in English (if you had posted in the OpenPLI forum, without knowing German you would be in trouble...).
    And, please, next time avoid this terrible phone pictures, all rotated, even: use the grab function
    IP_OF_YOUR_BOX/grab

    From what I can see, even if rotated, from your pics, your connection test worked: why do you say you don't have connection?
     

Share This Page